Reklamacje
Nie martw się, na pewno nie będziemy Ci unieprzyjemniać reklamacji. Możesz być pewien, że będziemy dążyć do Twojego zadowolenia. Każda reklamacja jest dla nas informacją zwrotną w celu ciągłego ulepszania naszych usług.
Każda reklamacja jest ważna dla poprawy czy ulepszania naszej jakości usług.
Jeśli coś pójdzie nie tak
Staramy się jak najlepiej umiemy, ale zawsze coś może pójść nie tak.
-
Brakuje czegoś w paczce
Jeśli nie ma farb lub pędzli napisz nam maila, natychmiast je wyślemy.
-
Strzępi się pędzel
Jeśli pędzel się strzępi, wystarczy go umiejętnie przyciąć i możesz kontynuować malowanie. Jeśli jest uszkodzony tak, że nawet przycinanie nie pomoże, złóż reklamację, a my wyślemy Ci nowe pędzle.
-
Kolory na arkuszu kontrolnym różnią się od oryginału
Arkusz kontrolny ma jedynie charakter poglądowy. Kolory na nim mogą się różnić od kolorów na obrazie ponieważ kolory tuszu na papierze mają inne odcienie niż kolory akrylu na płótnie.
-
Kolory są inne niż na ekranie
Każdy monitor działa w innej technologii, więc kolorystyka może się naprawdę dość różnić. Jeden produkt może wyglądać inaczej na dwóch różnych monitorach. Dlatego konieczne jest sprawdzenie kalibracji monitora.
-
Kontury są zbyt cienkie, a numery nieczytelne
Gdyby kontury były zbyt grube, a liczby zbyt mocno wydrukowane, byłoby je trudno przemalować, szczególnie w przypadku jasnych odcieni.
-
Kontury są zbyt wyraźne, trudno je przemalować
Jeśli nie możesz przemalować kontur, zalecamy nałożyć 2 lub więcej warstw farby. Posyłamy tyle farby, aby można było przemalować i idealnie pokryć wszystkie kontury.
-
Numerki wykraczają poza krawędź ramki
To nie jest błąd. Numerki muszą wykraczać poza krawędź ramki, ponieważ obraz musi być namalowany również na bokach. Wygląda tak znacznie lepiej.
-
Kolory wysychają zbyt szybko
Używamy wysokiej jakości farb akrylowych, które nie powinny wysychać, ale jeżeli wydaje Ci się, że zbyt szybko wysychają, dodaj zwykłej wody. Starczy zaledwie parę kropli, żeby nie straciły wyrazistego koloru.
-
Farb nie wystarczy na cały obraz
Nie powinno się to stać, ponieważ posyłamy farby w takich ilościach, że powinno ich wystarczyć do namalowania całego obrazu. Jeśli jednak się to przydarzy, to po prostu napisz do nas.
-
Jeżeli potrzebujesz wymienić obraz
Napisz nam maila z prośbą o wymianę obrazu. Następnie wyślij obraz na poniższy adres do zwrotu. UWAGA! W przypadku obrazu z własnego zdjęcia, nie ma możliwości odstąpienia od umowy ani wymiany obrazu.
Aby przyspieszyć proces reklamacji, wyślij nam:
Numer zamówienia
Opis wady, problemu
Zdjęcie wady, problemu
Formularze
Skontaktujemy się z Tobą w sprawie Twojej reklamacji tak szybko, jak to możliwe. Drogą mailową będziemy Cię również informować o przebiegu i sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Adres do zwrotu towaru
ZUTY Westlogic s.r.o.
FROGMAN s.r.o. - ID 22074
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn
Uwaga!
Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni nie dotyczy obrazu z własnego zdjęcia wykonanego na zamówienie (patrz Warunki handlowe):
-
Odstąpienie od umowy zakupu
5.1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie jest możliwe odstąpienie od umowy zakupu na dostawę towarów, które zostały zmodyfikowane zgodnie z życzeniem Kupującego.
-
Zwrot pieniędzy
5.4. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu przez Kupującego zgodnie z art. 5.2 Warunków Handlowych, Sprzedający zwróci środki otrzymane od Kupującego w ciągu czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy zakupu na rachunek podany przez Kupującego. Sprzedający jest również uprawniony do zwrotu Kupującemu świadczenia w inny sposób, jeżeli Kupujący wyrazi zgodę i nie poniesie z tego tytułu dodatkowych kosztów. Jeśli Kupujący odstąpi od umowy zakupu, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków Kupującemu, zanim Kupujący zwróci towar lub udowodni, że wysłał towar do Sprzedającego.