Opinie o sklepie
LW
Laura Witkowska
Pełen profesjonalizm
P
Problem z zakupem
Chce kupić, gdy dodaje do koszyka żąda wymiar- gdzie go mam wybrać?
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Witam, przy każdym produkcie jest do wyboru wariant rozmiarowy oraz opcja na ramie (płótno naciągnięte na krośnie) lub bez (samo płótno w rulonie). Proszę spróbować innej przeglądarki, jeżeli te opcje się nie wyświetlają. Pozdrawiam
D
Dagmara
Właśnie zabieram się za piąty obraz, kolejne czekają a ja nie mogę się doczekać kolejnych zakupów:-)
MK
Małgorzata Kiliszek
Kolory odbiegają mocno od tych na zdjeciu, obraz jest dużo ciemniejszy, jestem zawiedziona i już więcej tu nie zamówię :/
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Witam Pani Małgorzato, o tym, że kolory nie są identyczne piszemy na wielu miejscach na naszej stronie, aby Klient był tego świadomy. Piszemy tam: UWAGA: Arkusz kontrolny ma jedynie charakter poglądowy. Kolory na arkuszu nie muszą być identyczne z kolorami na obrazie. Wynika to z tego, że atrament na papierze może mieć inne odcienie niż farby akrylowe na płótnie. Warto o tym pamiętać :)
M
Mariola
Polecam!!! zamówienie przyszło bardzo szybko, wszystko zgodne z opisem. Świetny relaks, zamawiam właśnie kolejny. Z przyjemnością daję 5+
MP
Michał Podrażka
Daję najwyższą notę ;-)
D
Danka
W malowaniu się zatracam na wiele godzin....jest to niesamowicie relaksujące. Polecam każdemu na długie zimowe wieczory :)
M
Mira
Kotek na obrazie urzekl mnie swoim spojrzeniem. Zabawa faktycznie przednia, nie mogłam się oderwać od malowania. A w 3 tygodnie był kocio ukończony. Pożeracz czasu, ale jakże przyjemny. Dziekuje.
M
Marta
Kupiłam w sklepie pięć obrazów z własnego zdjęcia. Jestem zachwycona jakością wykonania, idealną obsługą klienta oraz doskonałym odwzorowaniem kolorów. Z pewnością zamówię ponownie, a dodatkowo zaraziłam nową pasją moich znajomych i rodzinę. Gorąco polecam zakupy w Zuty :-)
M
Malgorzata
ale frajda. super
J
Jagoda
Właśnie dzisiaj przyszedł do mnie kolejny obraz od Was. Bardzo się cieszę, że dotarł do mnie na czas, doceniam Waszą pracę i pomoc. Nie mogę się doczekać kolejnego obrazu, zyskaliście stałą klientkę :)
A
Agnieszka
Wybrałam obraz na pierwszy raz z trudnością sredniozaawansowana i... w sumie wyszło okej, ale jednak do tych bardzo malutkich, cienkich miejsc fajnie by było mieć jeszcze cieńszy pędzelek... paczka przyszła po 10 dniach więc też nie jakoś super długo. Generalnie jestem zadowolona + malowanie baaardzo wciąga, nie umiałam sie oderwać :)
H
Halina
super ceny super obrazy super zabawa
O
Obraz z własnego zdjęcia
Jestem bardzo zadowolona. Zdjęcie bardzo dokładnie odzwierciedlone. Kontakt i konsultacje w porządku. Farbki są bardzo dobrej jakości. Zabawa przednia. To dzięki temu jednemu zamówieniu rozbudziłam w sobie vene do malowania :). Jedna uwaga dla tych zawiedzionych - rzeczywiście jeśli obraz ma dużo malutkich szczegółów - linie i numery pokrywają się, są wtedy wręcz wcale nieczytelne. No, ale inaczej się nie da. Wtedy należy udać się do własnej wyobraźni i malować dalej :) Pozdrawiam!!
M
Maria
Kupiłam na prezent urodzinowy i był to strzał w dziesiatkę. Znajomi na przyjęciu urodzinowym bardzo się zainteresowali tymi obrazami więc mam nadzieję, że niedługo uda mi się przyprowadzić do Państwa kolejnych klientów. Muszę przyznać, że już dawno nie czułam się taka 'zaopiekowana' w czasie kupowania czegokolwiek. Bardzo dziękuję za wspaniały kontakt. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
M
Maria
Super! Mega ubaw. Zamawiam kolejny.
D
Dagmara
kończę pierwszy obraz a za moment zabieram się za kolejny, realizacja super, obraz bez żadnych zastrzeżeń, wszystko dobrze nadrukowane, wyraźne, farbki jak i pędzle dobrej jakości!
Teraz zarażam znajomych nowym odkryciem i szczerze polecam! :)
MS
Maria Staszewska
Kolejny udany zakup, piękny obraz, realizacja zamówienia i dostawa bez problemu
J
Jusan
Obraz wyszedł bardzo ładnie. Nie widzę możliwości dodania zdjęcia, to bym się pochwaliła!
E
Emilia
To jest już mój kolejny obraz z tej strony zawsze byłam zachwycona, niestety tym razem nie jestem. Zestaw przyszedł wybrakowany. Nie otrzymałam pędzli ;/
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Witam Pani Emilko. Najmocniej przepraszamy, ale nawet nam się zdarzy pomyłka :) Problem szybko rozwiążemy. Proszę o kontakt mailowy w celu przyjęcia reklamcji. Z góry dziękuję.