Opinie o sklepie
A
Asia
Super zabawa na przymusowyCovid urlop
K
Klaudia
Co prawda dostawa opóźniona (zamiast 10 dni roboczych czekałam 18), ale zostałam poinformowana o opóźnieniu, a centrum obsługi klienta szybko odpowiadało na moje wiadomości :)
Jeżeli chodzi o sam produkt - farbek trzeba się nauczyć, ale to żadna nowość :) nadruk całkiem wyraźny, jednak momentami muszę sobie pomagać arkuszem pomocniczym (niektóre elementy są bardzo malutkie, zlewają się z ramkami, przez co są mało czytelne) - ale to chyba bardziej wina mojego wzroku, bo znajomi mówią, że wszystko jest wyraźne :)
Ogólnie świetna zabawa, efekty końcowe świetne, nawet dla osoby, która nie posiada zbyt dużych umiejętności manualnych
M
Maria N.
Zuty to świetna firma, naprawdę nie rozumiem tych komentarzy. Ja zamówiłąj już 4x. Za każdym razem wszystko w porządku. Dobry kontakt ze sprzedawcą, świetny towar. Piękne żywe farby i dobrej jakości płótno. Schludnie zapakowane. Jestem po raz kolejny zadowolona i serdecznie polecam.
MK
Magdalena Kałucka
Jestem bardzo zadowolona z zamówionych obrazów. Na Zuty zamówiłam już dwa obrazy , szukam trzeciego. Zamówiony towar przychodzi w terminie, jest dobrze wydrukowany i porządnie oprawiony. Rysunek kontrolny jest duży, a to jest ważne. Niestety pierwszy obraz zamówiłam w innym sklepie i rysunek był mały, utrudniało to bardzo pracę, dlatego następne dwa obrazy już kupiłam na Zuty.pl.
M
Mm
Trochę czekałam ale warto było, obraz śliczny, wyraźne numerki , dużo farb, pędzelki w zestawie. Bardzo ładnie zapakowane.
J
Justyna
To już moje trzecie zakupy w zuty i ciągle jestem baaardzo zadowolona. Produkt zgodny z opisem, farby, długo świeże, kupiłam 4 obrazy, 3 na prezent, wszystkich obdarowanych poinformowałam, że prezent wyjątkowy, więc trzeba dłużej poczekać. Miałam dostać przesyłkę 27.04 przyszła już 21.04. Była okazja drugi raz wpaść do koleżanek na ciasto :) Malowanie po numerach uzależnia!!!! Wiem, że znów wrócę do zuty na zakupy. Osobiście polecam firmę.
M
Mona
Mam bardzo dobre doświadczenie. Już przy wyborze komunikują, doradzą, pomogą, jeśli coś się nie uda. Zamówiłam dla córki, ale zgodnie z planowanym terminem dostawy, nie zdążyłoby przyjść do jej urodzin. Napisałam, czy da się przyspieszyć i pani bardzo miła i chętna, zrobiła tak, że mam obraz w domu, pomimo pandemii. Obrazy są super jakości, dobrej jakości płótno, piekne kolory. Dla mnie to niesamowite odprężenie podczas malowania :-D tego się wprost nie da opisać! :-) Dziękuję bardzo. Życzę całemu zespołowi Zuty dużo zdrowia i powodzenia. Jesteście wspaniali :) Polecam was z całego serca! ❤️
M
Majka
CUDOWNE!!!! CHCE WIECEJ!!!
K
KATARZYNA
Rewelacyjna zabawa malowaniem. Miła obsługa sklepu. Profeska !!!
K
Kaśka
A ja jestem BARDZO ZADOWOLONA z obsługi klienta i z obrazów. Daję 5 gwiazd i kibicuję wam Zuty!!! Trzymajcie się i nie dajcie się !!!
A
Alicja
jestem maksymalnie zadowolona
M
Magdalena
Serdecznie pozdrawiam i ciesze się, że dzięki Państwa firmie tak miło i kreatywnie mogę spędzać wolny czas zwłaszcza gdy za oknem mokro i wietrznie.
M
Ms
Tak się wkręciłam że 2 dni siedziałam nad nim prawie od rana do nocy. Już zastanawiam się nad kolejnymi obrazami z motywem górskim. Gratuluję pomysłu, bo naprawdę skradł moje serce i na pewno będę wracać.
P
Piotr
Do Pana Damiana i wszystkich inni, którzy wciąż narzekają, ale nie maja pojęcia o tym, co znaczy prowadzić firmę w dzisiejszych zwariowanych czasach, kiedy nic nie da się zaplanować i przewidywać. Może trochę więcej wyrozumiałości??? Ja za Was trzymam kciuki Zuty !!! Trzymajcie się i nie dajcie się!
D
Daga
KOCHAM TO!!! POLECAM!!!
B
Beata
Ludzie, nie kumam czemu jesteście tak nerwowi. Przecież z tego się nie strzela. A jak chcecie na prezent to polecam voucher. Też zamówiłam i posłali mi natychmiast na maila a na obraz dla siebie poczekam. Świat się nie zqawali. Przynajmniej będę miała świeże farbki a nie suche i toksyczne z Chin. Trochę luzu ludziska!
Z
Zuzanna
Strona wygląda bardzo obiecująco, ale zamówienie złożyłam 6 kwietnia, po czym dostałam informację, że pieniądze doszły i na tym się skończyło. Do tej pory nie otrzymałam żadnych informacji, napisałam maila z pytaniem o moją przesyłkę 3 dni temu i nadal żadnej informacji. Zaczynam się martwić bo jakiś czas temu zamawiałam pewien produkt na stronie, która okazała się oszukana i właśnie też dostałam wtedy informację, że pieniądze doszły i nagle po tym brak kontaktu z firmą. Mam nadzieję, że moje zamówienie dojdzie i chociaż będę zadowolona z samych produktów, chociaż i tak jeden z nich miał być prezentem, a przez tak długie czekanie kupiłam podobny produkt w innym sklepie i zajęło mi to o wiele mniej czasu niż z tym sklepem bo produkt otrzymałam w ciągu niecałych trzech dni, a tu w trzy dni jest problem odpisać nawet na maila
Mam nadzieję, że warto czekać na moje zamówienie i, że nie będę żałowała
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Witam Pani Zuzanno, przykro nam, ale nie nadążamy odpisywać na maile w ten sam dzień, ale odpowiedź Pani posłaliśmy. Treminy są dość znaczne opóźnione ponieważ 16 naszych pracowników jest aktualnie na zwolnieniu lekarskim.
Oczywiście jeżeli nie jest już Pani w stanie dalej czekać, zamówienie możemy anulowac a koszty wrócić na konto. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy. Prosimy o cierpliwość i jednocześnie dziękujemy za wyrozumiałość.
J
Justa
Bajka!!!!
HB
Halina Bandurska-Kryłowicz
Chciałam powiedzić, że zamawiałam już obrazy od 3 firm (nie będę wymieniać nazw) ale ZUTY jest ZDECYDOWANIE NAJLEPSZE. Co prawda, trzeba u nich trochę poczekać, ale warto. Z innych sklepów obrazy przyszły za 2 dni, ale farby suche (zbuyt długo leżały w magazynie) a płótno też nie za bardzo... To jest dokładnie taka różnica, jak kupić sobie sukienkę w sklepie lub zamówić na miarę u krawca. Poczekasz, ale warto - leży na tobie zupełnie inaczej. Dlatego chwalę Zuty i życzę dużo powidzenia. Bedę Wam wierna, bo JESTEŚCIE NAJLEPSI!!!
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Dziękujemy Pani Halino :)
M
Małgorzata
Zamówiłam już kilka obrazów. Jestem zadowolona. Duży wybór obrazów i bardzo miła obsługa. Zawsze szybko reagują i starają się rozwiązać problem. Oczywiście zdarzają się opóźnienia, ale zawsze jest informacja. Mamy takie dziwne i trudne czasy, że mogą wystąpić po drodze jakieś problemy.
Malowane traktuję jako formę zabawy. Dziwię się, że niektórzy tak się denerwują, a to farbami, a to płótnem.. Uważam, że są całkiem dobre.
Polecam serdecznie
BK
Biuro obsługi Klienta
(Administrator)
Dziękujemy Pani Małgorzato :)